21 lutego 2016

"Ci, co łatwo zapominają, lżej zdają egzamin życiowy." Stanisław Jerzy Lec



Zakochanie – stan związania emocjonalnego z drugą osobą. Charakteryzuje się obsesyjnymi myślami o tej osobie i pragnieniem przebywania z nią. 

Wyjątkowo wcześnie, jak na moje matczyne oko (bo muszę w tym brać bezpośredni udział), dojrzewają w dzieciach aktualnie biologiczne instynkta. Zaczyna się lubienie małoletnich superbohaterów, bo małoletni, ale i bo... zakochani. Jeszcze to lubienie z głupia chichotliwe, powoli jednak... A zaczyna się od tematów na empiryzmie bazujących. Cholera...
- Mama..
- Mamo
- standardowo.
- A jak się z tatą ujrzeliście pierwszy raz, to też bełkotaliście?
- Jeśli ktokolwiek to tata, ale nie przypominam sobie.
- No bo Ty piękność byłaś podobno.
- Też słyszałam od taty, że byłam ładna.
- A Ty?
- Cóż ja?... Co się mnie spodobało?
- Nooo.
- Tata ładnie wyglądał w przeszywanicy. I w mundurze ładnie. Później.
- Ty to tylko mundur i bary?
- Z barami to wtedy raczej słabo.
- Bo niewiele było na nich osadzone?

#‎hm
‪#‎jednakowoż
‪#‎tudzież